Μέσα σε αυτή τη δυναμική, εμφανίζεται μια υβριδική τεχνολογία η οποία δίνει εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρόμοιο με τα plug-in υβριδικά το οποίο συνδυάζει μια μικρή έως μεσαίου μεγέθους μπαταρία με έναν κινητήρα καύσης, όχι για να δίνει κίνηση στους τροχούς, αλλά για να λειτουργεί ως γεννήτρια όταν η μπαταρία εξαντληθεί.
Αυτή η ιδέα δεν είναι καινούργια, καθώς οι πρώτες προσπάθειες της δεκαετίας του 2010 σταμάτησαν όταν βελτιώθηκε η αυτονομία των μπαταριών και επεκτάθηκε η υποδομή φόρτισης. Ωστόσο υπάρχουν αρκετές εταιρείες ακόμη και σήμερα που δεν πιστεύουν σε αυτό το υβριδικό σύστημα, όπως η Volkswagen η οποία αναφέρει ότι αυτό το σύστημα δεν είναι για την ευρωπαϊκή αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr