Παρότι το Audi e-tron GT βρίσκεται ήδη μερικά χρόνια στην αγορά, παραμένει εντυπωσιακό, σπορ και στιβαρό. Η δυναμική του εμφάνιση, εξακολουθεί να τραβά βλέμματα, επιβεβαιώνοντας ότι η Audi πέτυχε ένα σχεδιαστικό «χτύπημα», με το τετράθυρο ηλεκτρικό coupe της. Το πρόσφατο facelift, ωστόσο, δεν έφερε εμφανείς αλλαγές, σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς και παραμένει μυστήριο γιατί η Audi δεν τόλμησε έστω μια ελαφριά φρεσκάδα, ειδικά όταν η αδελφή Porsche Taycan, ακολούθησε παρόμοιο δρόμο, μένοντας σχεδόν αναλλοίωτη.
Ανανεωμένη γκάμα – πιο δυνατή μπαταρία, αλλά χωρίς πισωκίνητη έκδοσηΗ Audi παραμένει πιστή στη φιλοσοφία Quattro. Το ανανεωμένο e-tron GT, διατίθεται πλέον με μεγαλύτερη μπαταρία 105 kWh, προσφέροντας αυξημένη αυτονομία. Ωστόσο, η επιλογή πισωκίνητης έκδοσης – που θα έδινε ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης – δεν υπάρχει. Αντίθετα, το ηλεκτρικό coupe, συνεχίζει με τετρακίνηση, κάτι που για πολλούς οδηγούς είναι μάλλον θετικό, καθώς προσφέρει κορυφαία πρόσφυση και δυναμική ασφάλεια, ειδικά όταν συνδυάζεται με την εντυπωσιακή ισχύ που φτάνει σε λειτουργία boost τα 585 PS και τα 625 Nm ροπής.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr