Από σήμερα και τουλάχιστον για τις επόμενες επτά ημέρες η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά ημερησίως σε διανομή 1.000 μερίδων φαγητού, 1.000 μερίδων φρούτων και εμφιαλωμένου νερού στους πρόσφυγες που έχουν βρει καταφύγιο στο λιμάνι του Πειραιά.
Η κίνηση της εταιρείας έρχεται σε συνέχεια των αυξανόμενων αφίξεων των προσφύγων και των μεγάλων αναγκών σίτισης που υπάρχουν ενώ αποτελεί την ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης προς τους ανθρώπους που δοκιμάζονται.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...