Πολιτική

ΑΧΑ Εβδομάδα Ασφάλειας Πληροφοριών: Στο επίκεντρο οι πελάτες


Με σκοπό την ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση των ανθρώπων της σε ζητήματα ασφάλειας πληροφοριών, η AXA υλοποίησε - για μία ακόμα χρονιά – την Εβδομάδα Ασφάλειας Πληροφοριών.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε μία σειρά από ενέργειες που περιλάμβαναν:
-  Παρουσιάσεις στο προσωπικό της Εταιρείας σχετικά με τις πολιτικές, διαδικασίες και πρακτικές ασφάλειας που υιοθετεί η AXA.
-  Ειδικά σεμινάρια για τους εργαζομένους σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και της διατήρησης της ιδιωτικότητας.
-  Διάχυση μηνυμάτων στους χώρους της Εταιρείας μέσα από γελοιογραφίες για θέματα σχετικά με την ασφάλεια των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων.
- Επικοινωνία εκπαιδευτικών video στον εσωτερικό εκπαιδευτικό δικτυακό τόπο της Εταιρείας.

Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων από τις σύγχρονες εταιρείες και οργανισμούς έχει αναδείξει το μείζον ζήτημα της ασφάλειάς τους. Ο όγκος των πληροφοριών που επεξεργάζονται τα συστήματα, η πολυπλοκότητά τους, καθώς και η τεχνογνωσία που απαιτείται για τον ορθό σχεδιασμό, τη συντήρηση και τον χειρισμό τους, καθιστούν τα συστήματα ευάλωτα σε πλήθος απειλών. Αυτές είναι σύνθετες και δεν απευθύνονται μόνο στην τεχνολογική υπόσταση των συστημάτων, αλλά αφορούν στο λογισμικό, στις διαδικασίες, στα υπό επεξεργασία δεδομένα και στους ανθρώπους που τα διαχειρίζονται.

 Η ΑΧΑ, ως πελατοκεντρική Εταιρεία, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των δεδομένων των πελατών της, υιοθετώντας και υλοποιώντας πρακτικές και ενέργειες που παρέχουν ένα ολιστικό, αποδοτικό και αποτελεσματικό πλαίσιο ασφάλειας των πληροφοριακών και επικοινωνιακών της συστημάτων.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις