Οι πωλήσεις κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη, κατέγραψαν νέα αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2025. Παρά το γεγονός ότι η άνοδος αυτή συνδέεται κυρίως με την προώθηση περισσότερων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα, κατηγορίες που δεν επηρεάζονται από τους ειδικούς ευρωπαϊκούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η στρατηγική αυτή ενδέχεται να προκαλέσει σοβαρές συνέπειες για τους κατασκευαστές.
Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Dataforce που δημοσίευσε η γερμανική Automobilwoche, οι πωλήσεις κινεζικών οχημάτων σημείωσαν αύξηση 78% το πρώτο τρίμηνο, ενώ η άνοδος στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα περιορίστηκε στο 29%. Με 148.096 πωλήσεις, οι κινεζικές μάρκες αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους στο 4,5%, σε μια στασιμη ή ελαφρώς πτωτική ευρωπαϊκή αγορά (σύμφωνα με την ACEA, η συνολική πτώση ήταν μόλις 0,2%). Την ίδια περίοδο του 2024, το αντίστοιχο μερίδιο ήταν 2,5%.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr