Επιστρέφουν τα Boeing 737 MAX στην Ευρώπη, με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας (European Aviation Safety Agency – EASA) ο οποίος πραγματοποιεί τελικές αναθεωρήσεις εγγράφων πριν από ένα σχέδιο οδηγίας αξιοπλοΐας που αναμένεται να εκδώσει τον επόμενο μήνα.
Αυτό θα ακολουθηθεί από τέσσερις εβδομάδες δημόσιων σχολίων, ενώ η ανάπτυξη του αποκαλούμενου συνθετικού αισθητήρα θα διαρκέσει 20 με 24 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι η Boeing συμφώνησε να εγκαταστήσει έναν συνθετικό τρίτο αισθητήρα σε όλες τις μελλοντικές εκδόσεις του MAX, ο οποίος θα πρέπει να λειτουργεί ως ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας για το ζήτημα που προκάλεσε τις δύο συντριβές αεροσκαφών.
«Η ανάλυσή μας δείχνει ότι είναι ασφαλές και ότι το επίπεδο ασφάλειας που φτάσαμε είναι αρκετά υψηλό για εμάς», δήλωσε ο διευθυντής του EASA, Πάτρικ Κι, σε συνέντευξή του. «Αυτό που συζητήσαμε με την Boeing είναι το γεγονός ότι με τον τρίτο αισθητήρα, θα μπορούσαμε να φτάσουμε σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας».
Τα 737 MAX έχουν καθηλωθεί από τον Μάρτιο του 2019 μετά από δύο συντριβές σε λιγότερο από έξι μήνες, που είχαν ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν 346 άτομα.
Ο Ky είπε ότι ο συνθετικός αισθητήρας θα απλοποιήσει τη δουλειά των πιλότων.