Βουλή- Ν. Κεραμέως: Θέλουμε τα σχολεία να λειτουργήσουν δια ζώσης και κανονικά, τον Σεπτέμβριο
«Όλοι μας θέλουμε τα σχολεία μας να λειτουργήσουν τον Σεπτέμβριο, δια ζώσης, κανονικά. Επίσης όλοι μας θέλουμε όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό της χώρας και οι μαθητές και οι εκπαιδε...