Κτηματολόγιο: Τον Ιούνιο η ανάρτηση στην Αθήνα - Πρώτη φορά όλα ψηφιακά
Τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020 ξεκινά το στάδιο της Ανάρτησης στο Δήμο της Αθήνας, όπως ανακοίνωσε τοΕλληνικό Κτηματολόγιο. Πρόκειται για την τελευταία φάση της κτηματογράφησης κατά ...