Νίκος Βούτσης: «Ο κ. Μητσοτάκης χρησιμοποιεί το ψεύδος και τη λάσπη»
Για χρησιμοποίηση «του ψεύδους και της λάσπης που είχε ξεκινήσει από ακραίους του διαδικτύου για να δημιουργήσει εντυπώσεις, ενδεχομένως και ενόψει της σοβαρής συζήτησης που θα γίν...