Κλειστές θα παραμείνουν, αύριο Τετάρτη, όλες οι σχολικές μονάδες σε Αχαΐα και Ηλεία, με αποφάσεις των αντιπεριφερειάρχων, Χαράλαμπου Μπονάνου και Βασίλη Γιαννόπουλου, αντίστοιχα. Η απόφαση ελήφθη, όπως ανακοινώθηκε, «εξαιτίας του κύματος κακοκαιρίας που παραμένει και δημιουργεί συνθήκες παγετού, με αποτέλεσμα να μην είναι ασφαλείς οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών, μαθητών και μεταφορέων, ενώ συνυπολογίζεται ότι, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, καθίσταται αδύνατη η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19 στις σχολικές αίθουσες».
Διεθνή
Γυναίκες στο Αφγανιστάν: "Τρέχουν" επιχειρήσεις, αλλά δεν ορίζουν τον εαυτό τους
Δεν πρόκειται για μια ιστορία γυναικείας ενδυνάμωσης, αλλά για μια μάχη επιβίωσης μέσα σε ένα ασφυκτικό καθεστώς περιορισμών. Με την εκπαίδευση, την εργασία και την ελευθερία τους ...