Το Content Marketing και Native Advertising είναι πλέον κυρίαρχη τάση στο digital marketing, με την τοποθέτηση περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα να καθορίζει τη διαμόρφωση του brand και την απόδοση του marketing.
Στο workshop παρουσιάζουμε μέσα από πληθώρα επιτυχημένων case studies, τακτικές ανάπτυξης, τοποθέτησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης περιεχομένου που δημιουργούν "πιστό" κοινό και ενεργητικούς υποστηρικτές. Συγκεκριμένα θα συζητήσουμε για:
Τα «μυστικά» του optimization με χαρακτηριστικά παραδείγματα
Πώς να γράφεις στο Facebook ανάλογα με το κοινό και το προϊόν
Πώς να κάνεις Tweet για μεγαλύτερο reach
Πώς να ανεβάζεις φωτογραφίες σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα
Πώς να στέλνεις SMS για ενέργειες Marketing
Συζήτηση: Χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένου optimization
Ποιούς σύμμαχους και ποια «όπλα» έχετε ήδη και ποια πρέπει να αποκτήσετε για δυνατό περιεχόμενο.
Πλήρης χαρτογράφηση των καναλιών με στόχευση ανάλογα με το περιεχόμενο
Να πληρώσω ή να μην πληρώσω για περιεχόμενο;
Το «ιερό δισκοπότηρο» του Viral
Το σεμινάριο απευθύνεται σε έμπειρους χρήστες των κοινωνικών δικτύων, στελέχη τμημάτων marketing, μάθετε περισσότερα
Υγεία
Ιατρική Σχολή Χάρβαρντ: Ρινικό σπρέι προλαμβάνει τον Covid, τη γρίπη, ίσως και το κοινό κρυολόγημα
Μπροστά σε μια μεγάλη ανακάλυψη για την πρόληψη των αναπνευστικών λοιμώξεων, όπως ο COVID-19, η γρίπη, ίσως ακόμη και το κοινό κρυολόγημα βρίσκονται ερευνητές από την Ιατρική Σχολή ...