ΕΥΖην

"Elvis", η ταινία: Η Κάθριν Μάρτιν δημιούργησε 90 εμφανίσεις για τον Όστιν Μπάτλερ


Ο σκηνοθέτης Μπαζ Λούρμαν ελπίζει ότι η νέα του ταινία "Elvis" θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα βιογραφικό φιλμ για τον Έλβις Πρίσλεϊ. Θέλησε να απαθανατίσει μια εποχή με την κοινωνική ιστορία αυτής της σαγηνευτικής φιγούρας που αφηγείται επίσης την ιστορία της Αμερικής.

Με πρωταγωνιστές τον Όστιν Μπάτλερ ως Έλβις και τον Τομ Χανκς ως συνταγματάρχη Τομ Πάρκερ, τον μάνατζέρ του, η ταινία «Elvis» εκτείνεται σε δύο δεκαετίες. Το φόντο είναι η Ζώνη της Βίβλου της Αμερικής (νοτιοανατολικές και νότιες κεντρικές πολιτείες) το εξελισσόμενο πολιτιστικό τοπίο και η άνοδος του rock 'n' roller στη δόξα.

Η ενδυματολόγος Κάθριν Μάρτιν εξήγησε στο Variety ότι υπάρχουν δύο είδη κοστουμιών στην ταινία - «αναδημιουργίες κοστουμιών που υπήρχαν και τα άλλα, φανταστικά ρούχα που είναι μια σύνθεση ενδυμάτων που είχε στην πραγματικότητα και βοηθούν στην αφήγηση της ιστορίας».

Το ροζ κοστούμι rockabilly που φορά ο Όστιν Μπάτλερ είναι μόνον ένα από τα 90. Όλα τα κοστούμια που σχεδίασε η Μάρτιν, έπρεπε να διευκολύνουν την κίνηση και να εξυπηρετούν την πρακτικότητα των γυρισμάτων.

Καθώς στην ταινία η φήμη του τραγουδιστή μεγαλώνει, η Μάρτιν έπρεπε να παρουσιάσει εμβληματικά ρούχα, όπως οι ολόσωμες φόρμες και τα δερμάτινα μπουφάν του.

Η ενδυματολόγος συνεργάστηκε με τους Κιμ και Μπατς Πόλστον της B&K Enterprises στο Τσάρλεστον, στην Ιντιάνα, οι οποίοι αναδημιουργούσαν πιστά τα ρούχα του Έλβις στη σκηνή της δεκαετίας του 1970.

Βασικός συνεργάτης της Κάθριν Μάρτιν ήταν και ο σχεδιαστής κοστουμιών του Έλβις, Μπιλ Μπέλου, ο οποίος ήταν ο ενδυματολόγος του NBC εκείνη την εποχή.

Σε δηλώσεις της στο Vogue η Μάρτιν ανέφερε ότι ίσως το πιο αξιοσημείωτο στοιχείο της εμφάνισης του Έλβις -τα φουσκωτά παντελόνια, τα κομψά δαντελένια πουκάμισα σε πολλά χρώματα, τα μαντήλια λαιμού, ήταν εντελώς αυτοεφευρέσεις.

«Νομίζω ότι ένα από τα πράγματα που μου επέτρεψε να δω το αρχείο στην έπαυλη του Πρίσλεϊ, Γκρέισλαντ ήταν ένας κόσμος που διαμόρφωσε τον Έλβις» ανέφερε η Μάρτιν. «Τόσο η μητέρα του όσο και ο πατέρας του ήταν προϊόντα της Ύφεσης και ο πατέρας του κρατούσε κάθε απόδειξη και κάθε επιταγή που κατέληγε στην τράπεζα. Είδα το είδος της οικονομικής απλότητας από την οποία προήλθε και πόσο εξαιρετικές είναι οι επιλογές του στη μόδα, επειδή ήταν εντελώς αυτοδημιούργητος. Έζησε σε μια εποχή που δεν βοηθούσαν στυλίστες στη δημιουργία της εικόνας. O Έλβις δημιούργησε το στυλ του ο ίδιος» τόνισε.

Η Κάθριν Μάρτιν, σύζυγος του Μπαζ Λούρμαν, έχει κερδίσει δύο Όσκαρ, για τις ταινίες «Moulin Rouge!» το 2002 και «The Great Gatsby» το 2014 σημείωσε ότι η ίδια και η ομάδα της ταξίδεψαν πολλές φορές στη Γκρέισλαντ, διάβασαν πολλά βιβλία και αναζήτησαν εικόνες στο διαδίκτυο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα