Πολιτική

Ενίσχυση του ελληνικού «brand» και της καινοτομίας


 Ο Γιώργος Σταθάκης επισημαίνει ότι η κυβέρνηση αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνδυασμό με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο να καλλιεργηθεί το ελληνικό «brand» και να ενισχυθεί η καινοτομία.

Ως ακρογωνιαίο λίθο της ελληνικής οικονομίας χαρακτηρίζει τις εξαγωγές, ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, με συνέντευξη του στην εφημερίδα Αυγή της Κυριακής και υπογραμμίζει ότι όλες οι προσπάθειες πλέον στρέφονται στην ενίσχυση τους. «Εμείς πιστεύουμε ότι το συγκριτικό πλεονέκτημα που πρέπει να αναδειχθεί είναι το υψηλής κατάρτισης ανθρώπινο δυναμικό που διαθέτει η χώρα, η στροφή σε δραστηριότητες υψηλής προστιθέμενης αξίας, σε αγροτοδιατροφικά, επιλεγμένα βιομηχανικά προϊόντα και δραστηριότητες καινοτομίας και τεχνολογίας» τονίζει ο Γιώργος Σταθάκης. Στόχος της κυβέρνησης είναι η οριζόντια τόνωση των εξαγωγών σε αγαθά και υπηρεσίες και σε άλλους τομείς και στροφή προς τη διεθνή αγορά, σημειώνει.

Ο υπουργός Οικονομίας αναφερόμενος στις εξαγωγές σημειώνει: «Η ελληνική οικονομία μετά την πλήρη ένταξη της στην ευρωπαϊκή οικονομία και κυρίως μετά την ένταξη της στην Ευρωζώνη, δεν επέδειξε τις βελτιωμένες εξαγωγικές επιδόσεις που σημειώθηκαν σε άλλες οικονομίες, ακόμα και του Νότου», και συμπληρώνει: «Η οικονομία μας συμπιέστηκε από χώρες με χαμηλότερο εργατικό κόστος και επέδειξε αδυναμία τεχνολογικής αναβάθμισης».

Ο Γιώργος Σταθάκης επισημαίνει ότι η κυβέρνηση αξιοποιεί όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνδυασμό με την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο να καλλιεργηθεί το ελληνικό «brand» και να ενισχυθεί η καινοτομία. Ο υπουργός Οικονομίας, τέλος, χαρακτηρίζει την πολιτική της «εσωτερικής υποτίμησης» αποτυχημένη καθώς, όπως είπε, επιδείνωσε την κρίση.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις