Σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα που πωλήθηκαν τον Ιούλιο στην Ελλάδα διέθεταν υβριδική τεχνολογία, με το ποσοστό να φθάνει το 49% στο πρώτο επτάμηνο του έτους,όντας αρκετά πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. (34,8%). Οι καταναλωτές στράφηκαν στα υβριδικά λόγω χαμηλής κατανάλωσης, μειωμένων εκπομπών ρύπων, χαμηλών τελών κυκλοφορίας και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Τα plug-in υβριδικά σημείωσαν άνοδο 1,1% τον Ιούλιο, φθάνοντας το 6,5% στις πωλήσεις του επταμήνου, με την Ε.Ε. να βρίσκεται στο 8,4%. Τα οχήματα αυτά θεωρούνται «προπομπός» της πλήρους ηλεκτροκίνησης, με αυτονομία 60 χλμ. κατά μέσο όρο και, σε ορισμένες περιπτώσεις, άνω των 100 χλμ.
Αντίθετα, πτώση κατέγραψαν τα αμιγώς βενζινοκίνητα (27,2%) και τα πετρελαιοκίνητα, τα οποία περιορίστηκαν στο 4,3% τον Ιούλιο και μόλις στο 3,1% στο επτάμηνο. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με φυσικό αέριο παρέμειναν σταθερές, ενώ τα υγραεριοκίνητα σημείωσαν αύξηση 1,8%, φτάνοντας στο 3,3% της αγοράς.
Η «Β» κατηγορία παρέμεινε η πιο δημοφιλής, συγκεντρώνοντας το 57% των πωλήσεων (36,6% SUV). Ακολούθησε η «C» κατηγορία με 24,2% (18,3% SUV) και η «Α» με 8,3% (1,9% SUV).