Ανοδικά κινήθηκαν το τρίτο τρίμηνο των πωλήσεων του ολλανδικού ομίλου Unilever, που κέρδισε έδαφος στις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 3,9% σε βάση, υπερβαίνοντας τις προβλέψεις των αναλυτών.
Σε όγκο οι πωλήσεις ήταν αυξημένες 1,5%, αλλά πραγματοποιήθηκαν σε υψηλότερες τιμές, με αποτέλεσμα την δυσανάλογη αύξηση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας.
Η Ισχυρή ήταν η ζήτηση των προϊόντων προσωπικής φροντίδας της Unilever όπως τα σαπούνια Dove, που αντιστάθμισε την πτώση των πωλήσεων στη Λατινική Αμερική.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε μικρή άνοδο στις πρώτες συναλλαγές στο Λονδίνο, έχοντας ανέβει 2,5% από την αρχή του έτους.