Η Kia παρουσίασε ήδη την έκδοση facelift του EV6 πέρυσι. Τώρα, το EV6 GT, το πιο ισχυρό μοντέλο της σειράς της μάρκας, αναβαθμίζεται επίσης. Στη Γερμανία, το κορυφαίο μοντέλο της Kia είναι ακόμη και 3.000 ευρώ φθηνότερο, παρά τη μεγαλύτερη μπαταρία. Το EV6 GT έχει τώρα το σύστημα μετάδοσης κίνησης από το Hyundai Ioniq 5 N (το «παλιό» EV6 GT, είχε ακόμα τη γνωστή μπαταρία των 77,4 kWh από τα απλά μοντέλα EV6, ενώ το Ioniq 5 N, ήταν η το πρώτο όχημα που βασίζεται στο E-GMP που διαθέτει την νέα μπαταρία των 84 kWh). Με το λίφτινγκ πέρυσι, το EV6 έλαβε ήδη τη νέα ενισχυμένη σε χωρητικότητα μπαταρία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr