Στη Warply ανέθεσε η Nobacco - η κορυφαία εταιρεία προϊόντων ατμίσματος - τη δημιουργία του νέου loyalty και CRM προγράμματός της που θα λανσαριστεί τον Ιούνιο σε όλη την Ελλάδα και έχει ως στόχο την ενίσχυση πιστότητας καταναλωτή, την αύξηση των πωλήσεων, αλλά και την ενίσχυση του προφίλ της εταιρείας, με νέες καινοτόμες υπηρεσίες και το mobile στο επίκεντρο.
Το νέο mobile loyalty και CRM πρόγραμμα της Νobacco που θα δημιουργήσει η Warply, είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός mobile app για καταναλωτές και ενός tablet app για τους πωλητές των καταστημάτων, καθώς και iBeacon εγκατάσταση για την εμπειρία μέσα στο φυσικό κατάστημα.
Όλα τα properties θα συνδέονται μέσω της marketing automation και CRM πλατφόρμας της Warply, “Warply Engage 2.0” που θα προσφέρει τη δυνατότητα της άμεσης συλλογής και εξαργύρωσης πόντων, σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας Nobacco σε όλη την Ελλάδα.
Η συνεργασία της Warply και της Nobacco, εκτός από τη δημιουργία των εφαρμογών, και του μηχανισμού συλλογής και απόδοσης πόντων πιστότητας, περιλαμβάνει και τη χρήση της marketing automation και CRM πλατφόρμας της Warply“Warply Engage 2.0” που παρέχει δυνατότητες omnichannel analytics σε πραγματικό χρόνο, αποστολή push και mail με στόχευση σε κοινά βάσει συμπεριφοράς και τοποθεσίας χρήστη, κα.