Στις 6 Ιουνίου, η Pandora ανοίγει το πρώτο της κατάστημα-ναυαρχίδα στις ΗΠΑ, στο Λας Βέγκας, σε χώρο τριπλάσιο από ένα συνηθισμένο κατάστημα. Η τοποθεσία επελέγη στρατηγικά λόγω της διεθνούς απήχησης της πόλης και της σταθερής ροής επισκεπτών.
Η μάρκα επιδιώκει να αναβαθμίσει την αντίληψη των καταναλωτών, παρουσιάζοντας την Pandora όχι απλώς ως δημιουργό προσαρμόσιμων βραχιολιών γοητείας αλλά ως πλήρη μάρκα κοσμημάτων πολυτελείας και mainstream αξεσουάρ.
Η Pandora σημείωσε αύξηση 7% στα οργανικά έσοδα παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο του 2025, φτάνοντας τα 1,1 δισ. δολάρια, με τις ΗΠΑ να ηγούνται της ανόδου (αύξηση 12%), αποτελώντας τη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της. Παρά τις προκλήσεις από τους δασμούς Τραμπ (με εκτιμώμενο κόστος 76 εκατ. δολάρια φέτος και 137 εκατ. το 2026), η Pandora συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την παρουσία της στις Ηνωμένες Πολιτείες.