Η Polestar, η ηλεκτρική μάρκα της Geely, αναπτύσσει μια νέα στρατηγική πωλήσεων που δίνει έμφαση στη συνεργασία με παραδοσιακές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Εκτός από τις διαδικτυακές πωλήσεις, η εταιρεία σχεδιάζει να αξιοποιήσει το δίκτυο αντιπροσώπων της Volvo για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξής της. Αν και η Volvo μείωσε το μερίδιό της στην Polestar πέρυσι, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν στενότερα στον τομέα των πωλήσεων. Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος, Michael Lohscheller, ανακοίνωσε ότι η μάρκα θα ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το δίκτυο της Volvo σε λίγες ημέρες, με την νέα στρατηγική να ολοκληρώνεται μέχρι τον Μάρτιο.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το αναβαθμισμένο Polestar 3
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr