Πολιτική

Η Shiseido βραβεύεται για 5η συνεχή χρονιά ως η «Πιο Ηθική Εταιρεία στον Κόσμο»


Η Shiseido Co., Ltd. επιλέχθηκε και βραβεύθηκε για 5η συνεχή χρονιά με τον τίτλο της «Πιο Ηθικής Εταιρείας στον Κόσμο», για το 2016. Η ανακοίνωση έγινε στις 7 Μαρτίου 2016, από το Ethisphere® Institute, ένα διεθνή οργανισμό ανταλλαγής απόψεων,  διεθνές think-tank που εδρεύει στις Η.Π.Α. και ασχολείται με την υποστήριξη των καλών πρακτικών των επιχειρήσεων, σε τομείς όπως η εταιρική ηθική και η εταιρική κοινωνική ευθύνη.

 Σχετικά με τις Πιο Ηθικές Εταιρείες του Κόσμου το 2016

Το «Ethisphere® Institute» ερευνά περίπου 1000 εταιρείες σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως και ανακοινώνει τις «Πιο Ηθικές Εταιρείες του Κόσμου» κάθε χρόνο, από το 2007. Ο τίτλος «World’s Most Ethical Companies», όπως αποκαλείται, επιβραβεύει εταιρείες που ευθυγραμμίζουν τις αρχές με τη δράση, εργάζονται για να καθιστούν την εμπιστοσύνη μέρος του εταιρικού τους DNA και διαμορφώνουν έτσι τα μελλοντικά πρότυπα του κλάδου, υιοθετώντας από σήμερα τις πιο αποδοτικές πρακτικές του αύριο.

Εταιρική Ηθική της Shiseido και Δραστηριότητες Κοινωνικής Προσφοράς

 Για περίπου 140 χρόνια από την ίδρυσή της το 1872, η Shiseido έχει δημιουργήσει ως θεμελιώδη αρχή των εταιρικών  δραστηριοτήτων της, «την εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσα από την ομορφιά και την ευεξία». Επίσης, γνωρίζοντας ότι οι πωλήσεις στο εκτός Ασίας αντιπροσωπεύουν σήμερα περισσότερο από το 50% των συνολικών πωλήσεων, η Shiseido αναθεώρησε και δημιούργησε εκ νέου την εταιρική φιλοσοφία του Ομίλου Shiseido με τίτλο: Η Αποστολή Μας, Οι Αξίες Μας, Ο Τρόπος Μας τον Απρίλιο του 2011, με στόχο την ενίσχυση της αλληλεγγύης του Ομίλου Shiseido. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά στην εταιρική ηθική, η Shiseido αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που βασίζονται στον «Τρόπο Μας», δηλώνοντας πρότυπα μέτρα που πρέπει να λάβει κάθε ένας από τους υπαλλήλους ξεχωριστά για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των 5 κατηγοριών των ενδιαφερόμενων, συμπεριλαμβανομένου των «Πελατών», των Επιχειρηματικών Εταίρων», των «Μετόχων», των «Υπαλλήλων», και της «Κοινωνίας/Γης». Όσο για τις δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς, η Shiseido προάγει επίσης διάφορες πρωτοβουλίες, ορίζοντας τις γυναίκες και την ομορφιά, τον πολιτισμό και το περιβάλλον ως τους τρεις τομείς προτεραιότητας στους οποίους η Shiseido έχει την ικανότητα να αξιοποιήσει τα δυνατά της σημεία. 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις