Επιχειρήσεις

Κινήσεις "ματ" από την Creta Farms, αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τροφίμων


Παραμένει διαμορφωτής των τάσεων η κρητική εταιρεία, επενδύοντας διαρκώς στην καινοτομία, με γνώμονα την υγιεινή διατροφή

Κινήσεις «ματ» στη σκακιέρα της ελληνικής αγοράς τροφίμων συνεχίζει να κάνει η Creta Farms, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα και ισορροπίες, τα οποία καλούνται διαρκώς να προσπαθούν να ακολουθήσουν οι επίδοξοι ανταγωνιστές της. Επενδύοντας ετησίως πάνω από 8 εκατ. ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη και έχοντας την καινοτομία «στο DNA της» η κρητική εταιρεία απέδειξε πρόσφατα, ότι μπορεί να εξελιχθεί από ηγέτιδα της αγοράς αλλαντικών, σε ηγέτιδα του κλάδου τροφίμων. 

Στην ελληνική αγορά αλλαντικών, η αξία της οποίας ξεπερνά τα 300 εκατ. το χρόνο, η Creta Farms κατέχει το ηγετικό μερίδιο, το οποίο και βαίνει αυξανόμενο. Άλλωστε η εταιρεία εμφανίζει ρυθμούς ανάπτυξης μακράν υψηλότερους της αγοράς, της τάξεως του 15%, έναντι μέσου όρου μόλις 4%. 

Χαρακτηριστικό είναι ότι το πρώτο φετινό εξάμηνο η αγορά αλλαντικών εμφάνισε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4,8% και της αξίας πωλήσεων κατά 3,8% σε ετήσια βάση, ενώ για το ίδιο διάστημα οι ενοποιημένες πωλήσεις της Creta Farms σημείωσαν άνοδο 10,87% στα 55,15 εκατ. ευρώ και οι αντίστοιχες της μητρικής εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 10,9% σε 54,86 εκατ. ευρώ.

Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στη χώρα μας, η ενίσχυση των πωλήσεων της εταιρείας το εν λόγω διάστημα προήλθε κυρίως από την εσωτερική αγορά. Σημαντικό ρόλο στις θετικές αυτές επιδόσεις έχει διαδραματίσει το γεγονός, ότι η Creta Farms "αφουγκράστηκε" νωρίς τη διεθνή ανάγκη για υγιεινή διατροφή και "πράσινες" πρακτικές παραγωγής, εφαρμόζοντας μία μακρόχρονη στρατηγική και σημαντικές επενδύσεις στην καινοτομία.

Σημειώνεται ότι ότι, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το 83% των Ελλήνων καταναλωτών ανησυχεί για το θέμα της ύπαρξης συντηρητικών στα τρόφιμα που καταναλώνει, ενώ οι 7 στους 10 πλέον διαβάζουν τις ετικέτες πριν αγοράσουν ένα προϊόν.

Η αναγνώριση αυτής ακριβώς της ανάγκης και η ευθυγραμμισμένη με αυτή επενδυτική στρατηγική, έχει καταστήσει την Creta Farms τον μεγαλύτερο παραγωγό χοιρινού κρέατος στην Ελλάδα και τον μοναδικό καθετοποιημένο, με 20 κατοχυρωμένες πατέντες διεθνώς, τη στιγμή που ο υπόλοιπος κλάδος χοιρινού στη χώρα μας ακόμα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις εισαγωγές για την πρώτη ύλη του, το κρέας.

Την ίδια καινοτόμο στρατηγική ακολουθεί η Creta Farms και στην εμπορική της πολιτική.  Από την πορεία της εταιρείας σε βάθος χρόνου, είναι εμφανές ότι ο καθοριστικός παράγοντας που την έχει καταστήσει ηγέτιδα στον κλάδο της, είναι ότι αφουγκράζεται νωρίς τις ανάγκες του καταναλωτή, επιτυγχάνοντας έτσι να διαμορφώνει στρατηγική και προϊόντα που αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο.

Αυτό φαίνεται και από τις καινοτομίες που έχει λανσάρει ήδη από το 1999:

  • 1999: Για πρώτη φορά αλλαντικά με χαμηλά λιπαρά 0-3%.
  • 2001: «Εν Ελλάδι», τα μοναδικά αλλαντικά από τα οποία έχει αφαιρεθεί ζωικό λίπος και έχει αντικατασταθεί με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο.
  • 2006: Combi. Για πρώτη φορά αλλαντικό και τυρί σε μια συσκευασία, με τεχνολογία διπλής παστερίωσης.  
  • 2013: Glouten-free. Για πρώτη φορά αλλαντικά χωρίς γλουτένη.
  • 2016: 30% λιγότερο αλάτι στα αλλαντικά, με λιπαρά 0-3%.
  • 2017: Χοιρινό Εν Ελλάδι. Το πρώτο χοιρινό που τρέφεται με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και superfoods κρητικών βοτάνων.
  • 2018: «Χωρίς». Η πρώτη σειρά αλλαντικών χωρίς συντηρητικά, χρωστικές, γλουτένη, με μόλις 0-3% λιπαρά.
  • 2018: Τα πρώτα προϊόντα γύρου από ελληνικό χοιρινό και ελληνικό κοτόπουλο ειδικής εκτροφής, αναβαθμίζουν το τραπέζι τόσο του ψητοπωλείου, όσο και της οικογένειας.

Με σταθερό οδηγό την παγκόσμια ανάγκη για υγιεινή διατροφή, η εταιρεία λάνσαρε φέτος άλλες δύο μοναδικές για τα ελληνικά δεδομένα σειρές, με τις οποίες ενισχύει και την επιχειρηματική εξωστρέφεια των ελληνικών προϊόντων.

Η πρώτη φετινή «κίνηση ματ» έγινε στην αγορά αλλαντικών. Λανσάροντας τη σειρά «Χωρίς», η Creta Farms παρουσίασε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το αλλαντικό στην πιο φυσική του μορφή, χωρίς συντηρητικά, χρωστικές, γλουτένη και με μόλις 0-3% λιπαρά, σε μία περίοδο που ήδη ένα πολύ υψηλό ποσοστό των καταναλωτών στη χώρα μας είναι ενημερωμένο για τις διατροφικές "παγίδες" που κρύβουν πάρα πολλά προϊόντα στα ράφια των super market και αναζητεί υγιεινές και ποιοτικές λύσεις.

Τη δεύτερη ανατροπή φέτος έφερε η εταιρεία με το λανσάρισμα δύο ποιοτικών προϊόντων γύρου απευθείας στην κατάψυξη τόσο του οργανωμένου λιανεμπορίου, όσο και του επαγγελματία της εστίασης: γύρος από 100% χοιρινό ειδικής ελληνικής εκτροφής και γύρος από 100% ελληνικό κοτόπουλο ειδικής εκτροφής.

Μιλάμε και εδώ για προϊόντα με πολύ βελτιωμένο προφίλ λιπαρών, χωρίς συντηρητικά και γλουτένη, των οποίων την ακριβή προέλευση και διατροφή γνωρίζει για πρώτη φορά ο καταναλωτής, είτε τα αποκτήσει από το super market, είτε τα καταναλώσει σε ένα ψητοπωλείο ή άλλο χώρο εστίασης. Επιπλέον, τα νέα προϊόντα καλύπτουν την ανάγκη για θρεπτικό γεύμα που δεν απαιτεί χρόνο, αφού ο γύρος Εν Ελλάδι σε μόλις 5’ βρίσκεται από την κατάψυξη στο πιάτο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα