AUTOin

Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae Roadster: Με 100 χλμ./ώρα σε 2,8'' (vid)


Η Automobili Lamborghini, ανακοίνωσε ότι προσθέτει στη γκάμα της το Aventador LP780-4 Ultimae σε δυο εκδοχές coupe και roadster. Πρόκειται για ένα supercar με κινητήρα εσωτερικής καύσης V12, που συγκεντρώνει τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά όλης της σειράς Aventador.

Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο, όπου οι εκδηλώσεις παγκοσμίως ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας, τα Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae coupe και roadster παρουσιάστηκαν στο 2021 Goodwood Festival of Speed του Ηνωμένου Βασιλείου μπροστά σε λάτρεις και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Οι κομψές γραμμές του Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae, συνδυάζονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V12 6,5 λίτρων που αποδίδει 780 ίππους, 40 ίππους περισσότερους από το Aventador S και 10 ιππους πάνω από το SVJ.

Το εξαιρετικά άκαμπτο και ελαφρύ αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και η εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα σε όλη την κατασκευή, συμβάλλουν στον περιορισμό του βάρους του αυτοκινήτου. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί κατάφεραν τελικά να μειώσουν το βάρος στα 1.550 κιλά.

Η έκδοση coupé, που ζυγίζει 25 κιλά λιγότερο από το Aventador S, προσφέρει την ίδια αναλογία βάρους προς ισχύ με το SVJ στα 1,98 κιλά/ ίππο, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8΄΄ και τελική ταχύτητα 355 χλμ./ώρα. Η ροπή εχει βελτιστοποιημένη καμπύλη, ανέρχεται στα 72,8 χλγμ. και αποδίδεται στις 6.750 σ.α.λ.

Το μοτέρ εξοπλίζεται με βελτιωμένο VVT (Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδας) και VIS (Σύστημα μεταβλητής εισαγωγής). Το εξελιγμένο σύστημα πέδησης CCB, εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο ακινητοποιείται σε μόλις 30 μέτρα όταν κινείται με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, αναφέρει η εταιρεία.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική του πανάκριβου αυτοκινήτου. Ανακοινώθηκε ότι επιτεύχθηκε η καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση. Ο μπροστινός διαχωριστής και το ανοιχτό μπροστινό τμήμα του LP780-4 κατευθύνει επιπλέον ροή αέρα για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης, της ψύξης κινητήρα και καλοριφέρ. Οι αεραγωγοί του μπροστινού προφυλακτήρα και η είσοδος πλευρικής ψύξης, μειώνουν τις αεροδυναμικές παρεμβολές από τα μπροστινά ελαστικά και βελτιστοποιούν τη ροή αέρα στο πίσω ψυγείο.

Η μετάδοση γίνεται μέσω του ελαφρού ανεξάρτητου συστήματος αλλαγής ταχυτήτων της Lamborghini (ISR) 7 ταχυτήτων, παρέχοντας ταχύτατες αλλαγές ταχύτητας σε έως και 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Οι λειτουργίες κίνησης της Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae επιτρέπουν στον πιλότο να επιλέξει, όχι μόνο τις δυναμικές επιλογές Strada, Sport και Corsa, αλλά και στη λειτουργία Ego για βέλτιστη ρύθμιση της ενεργού ανάρτησης Lamborghini (LMS), του ελέγχου πρόσφυσης (κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση, καθώς και τιμόνι.)

Το περιβάλλον οδηγού και επιβατών είναι εξίσου εκλεπτυσμένο. O ψηφιακός πίνακας ελέγχου TFT εμφανίζει τρόπους οδήγησης καθώς και έλεγχο της συνδεσιμότητας στο αυτοκίνητο. Το Apple CarPlay διαχειρίζεται επικοινωνίες και ψυχαγωγία με ενεργοποιημένη τη φωνή, με το σύστημα τηλεμετρίας Lamborghini να διατίθεται προαιρετικά για όσους θέλουν να δοκιμάσουν το τελευταίο Aventador στη πίστα.

Το Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae θα είναι διαθέσιμο σε διαμορφώσεις coupe και roadster στο δίκτυο της Lamborghini με εξαίρεση τις αγορές, της Κίνας, της Νότιας Κορέας, του Βιετνάμ, της Βραζιλίας και της Χιλής.

Διαβάστε επίσης