Επιχειρήσεις Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ... 12 Σεπτεμβρίου 2025
ΕΥΖην Brands πολυτελείας: Στρατηγική στροφή στα "πιο προσιτά" καλλυντικά και αξεσουάρ 11 Σεπτεμβρίου 2025
Επιχειρήσεις Άναυδοι οι αναλυτές: Κανείς δεν είδε την εκρηκτική ανάπτυξη της Oracle 11 Σεπτεμβρίου 2025
Αγορές Το ChatGPT μας λέει ποια κρυπτονομίσματα πρόκειται να εκτοξευτούν το φθινόπωρο 2025 10 Σεπτεμβρίου 2025