Πρόστιμο 3.000 ευρώ επιβλήθηκε σε ιδιοκτήτη καφέ - εστιατορίου στη Βέροια, καθώς στο πλαίσιο των εντατικών ελέγχων που πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από τις Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού, αποδείχθηκε ότι δεν τηρήθηκαν οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα. Στο κατάστημα μπήκε "λουκέτο" για 15 ημέρες.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...