Το αφεντικό της Lucid, δημοσίευσε ένα γράφημα, που δείχνει πόσο τεχνολογικά προηγμένο είναι το «πακέτο» της εταιρείας, όσον αφορά την απόδοση των EV.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr
Το αφεντικό της Lucid, δημοσίευσε ένα γράφημα, που δείχνει πόσο τεχνολογικά προηγμένο είναι το «πακέτο» της εταιρείας, όσον αφορά την απόδοση των EV.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...