Η Deutsche Lufthansa προχωρά σε μείωση του κόστους, προκειμένου να ανταποκριθεί στις δυσκολίες που έχουν προκαλέσει στην αεροπορική βιομηχανία οι «άνευ προηγουμένου» μεταβολές στην ζήτηση.«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια» εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας, ιδιαίτερα λόγω του Brexit και των τρομοκρατικών επιθέσεων, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Carsten Spohr αργά την Πέμπτη, μιλώντας στους δημοσιογράφους. «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο στην καριέρα μου», πρόσθεσε.
Ο γερμανικός μεταφορέας μεταμορφώνεται με την «μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα» προκειμένου να διατηρήσει την κερδοφορία του, τόνισε το στέλεχος.
Το Bloomberg επισημαίνει ότι η Lufthansa εστιάζει στην ισχυροποίηση της Eurowings, της μάρκας χαμηλού κόστους, καθώς αναπτύσσονται οι ανταγωνίστριες εταιρίες του κλάδου. Ο Spohr υποστήριξε ότι το δίκτυο της γερμανικής εταιρίας θα εμφανίσει φέτος πιο βραδεία ανάπτυξη σε σχέση με το 5% της βιομηχανίας.

ΕΥΖην
Οι 4 τύποι εχθρών (και πώς τους κερδίζουμε)
Οι βουδιστές ψυχολόγοι Ρόμπερτ Θέρμαν και Σάρον Σάλτσμπεργκ έχουν εντοπίσει «Τέσσερις Εχθρούς» που αποτελούν εμπόδια σε μια ευτυχισμένη, ολοκληρωμένη ζωή. Ο ένας είναι ορατός. Οι ά ...