Σε πλήρη άνθιση βρίσκεται ο κλάδος των διαδικτυακών media, που ξεκίνησαν ως εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης, συμπληρωματικά των παραδοσιακών και αποτελούν πλέον πρώτη επιλογή για εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες.
Εκατοντάδες είναι οι ιστοσελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου σε όλη την Ελλάδα , στις οποίες περιλαμβάνονται πάνω από 100 τοπικού ενδιαφέροντος, συνδεόμενες με επαρχιακές εφημερίδες και ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς.
Η ανάπτυξη του κλάδου συνδυάζεται με το αυξανόμενο ενδιαφέρον επιχειρηματικών και ομάδων οικονομικοπολιτικών συμφερόντων, που προσπαθούν να αποκτήσουν βήμα έκφρασης, προσβάσεις και επιρροή, χωρίς να επωμισθούν μεγάλες δαπάνες και να αναλάβουν επιχειρηματικά ρίσκα.
Η μικρή επενδυτική δαπάνη για τη δημιουργία ενός νέου ιντερνετικού μέσου και το χαμηλό κόστος λειτουργίας του είναι ένα ισχυρό κίνητρο
Το τελευταίο έτος πραγματοποιήθηκαν μεγάλες επενδύσεις σε ιντερνετικά μέσα, με αποκορύφωμα την εξαγορά των ιστοσελίδων (Newsit κλπ) του Νίκου Ευαγγελάτου και της Τατιάνας Στεφανίδου από την Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη, έναντι συνολικού τιμήματος 28 εκατ. ευρώ. Είχε προηγηθεί η εξαγορά του Iefimerida του Χρήστου Ράπτη από τον όμιλο Καϋμενάκη-Μπάκου-Εξάρχου.
Σ' αυτό το διάστημα έκλεισαν πολλές άλλες συμφωνίες και πραγματοποιήθηκαν εξαγορές που έμειναν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ή περιλαμβάνονται σε ευρύτερες επιχειρηματικές συμφωνίες
Υπάρχουν επίσης πολλές περιπτώσεις όπου επιχειρηματίες απέκτησαν τον έλεγχο ενημερωτικών ιστοσελίδων χωρίς να μεταβιβαστούν επίσημα εταιρείες ή μετοχικά πακέτα.
Δύο ακόμη εξαγορές βρίσκονται "στα σκαριά" και εκτός από ιστοσελίδες περιλαμβάνουν ραδιοφωνικούς σταθμούς και έντυπα.