Η BMW αυξάνει την απόδοση, απήχηση και ποικιλία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της στην ανώτερη μεσαία κατηγορία. Η τελευταία τεχνολογία κυψελών καυσίμου συμβάλλει στην αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας της plug-in υβριδικής έκδοσης BMW 530e Sedan μεταξύ 61 και 66 χιλιομέτρων.
Επιπλέον, η τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο μικτό κύκλο πάνω από 20%, από 1,8–1,6 λίτρα/100χλμ καθώς και κατά 41-36 γε/χλμ.
Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της BMW 530e Sedan είναι τώρα 14,5–13,6 kWh/100 χλμ. Παράλληλα με το λανσάρισμα της BMW 530e Sedan, διατίθεται επίσης άμεσα η BMW 530e xDrive Sedan που συνδυάζει το προηγμένο, plug-in υβριδικό σύστημα με ευφυή τετρακίνηση.
Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται σε συμβατικές οικιακές πρίζες με χρήση του καλωδίου φόρτισης που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Η μπαταρία θα μπορεί να φορτίζεται σε λιγότερο από έξι ώρες με αυτό τον τρόπο.
Σε έναν επιτοίχιο πίνακα BMW i Wallbox η αντίστοιχη διαδικασία φόρτισης διαρκεί περίπου τρεισήμισι ώρες. Η πρίζα φόρτισης βρίσκεται κάτω από ένα ανεξάρτητο κάλυμμα στο αριστερό τοίχωμα του αυτοκινήτου.
Όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 χλμ/ώρα, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος, ειδικά σχεδιασμένος για ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, ώστε να προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του οχήματος.