Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Hellas Direct εκπόνησε έρευνα η οποία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι Ελληνες βαφτίζουν το αυτοκίνητό τους.
Σύμφωνα με την έρευνα:
1. Η αγάπη έχει όνομα
Ένας στους τρεις Έλληνες "βαφτίζει" το αυτοκίνητό του. Μερικά από τα δημοφιλέστερα ονόματα:
• Λευτέρης
• Pepe Le Pew
• Golfo
• Λύκος
• Καραμπίνα
2. Η αγάπη είναι αγνή (και καθαρή)
Ένας στους πέντε πλένει το αυτοκίνητό του μία φορά την εβδομάδα. Από αυτούς το 57% το πάει σε πλυντήριο αυτοκινήτων και το 38% το πλένει μόνος του. Ενώ το 27% το παρακάνει με την καθαριότητα.
3. Όταν αγαπάς προστατεύεις
Το 81% των ανθρώπων που μας απάντησαν στην έρευνα, προτιμά να αφήνει το αυτοκίνητό του σε parking ή σε οριοθετημένες θέσεις.
4. Όταν αγαπάς περιποιείσαι
Μόνο το 3,4% των οδηγών κάνει service όταν χαλάσει το αυτοκίνητο. Όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.
5. Η αγάπη είναι πάνω από όλα
Ένας στους τρεις χρειάστηκε περισσότερο χρόνο να διαλέξει αυτοκίνητο παρά σύντροφο.
Το 63% δε δανείζει το αυτοκίνητο παρά μόνο εάν είναι απόλυτη ανάγκη.
Το 53% των Ελλήνων βάζει το αυτοκίνητο πιο ψηλά από το κατοικίδιό του.
![](https://cdn.sofokleousin.gr/sites/default/files/styles/large_740x420/public/2024-06/jos_3191.jpg?itok=NeCJ8InC)
Κοινωνική Ευθύνη
Νέα Πλατφόρμα Περιβαλλοντικής Παρακολούθησης στη ΒΑ Χαλκιδική: Πώς η τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα της περιβαλλοντικής διαχείρισης και ενισχύει τη διαφάνεια
Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τη Βιομηχανία. Οι σύγχρονοι οργανισμοί αναγνωρίζουν την ανάγκη ενσωμάτωσης στη στρατηγική τους πρακ ...