«Ο κατήφορος συνεχίζεται. Τα πρωτοσέλιδα της διαπλοκής είναι ενδεικτικά για το επίπεδο και την ποιότητα των εμπνευστών τους. Ο αγώνας της κυβέρνησης για τη διαφάνεια στο χώρο των ΜΜΕ αποδίδει και θα συνεχιστεί μέχρι τέλους» δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...