Κατά την 105η Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG στο Μόναχο, ο CEO Oliver Zipse παρουσίασε μια ξεκάθαρη στρατηγική πορείας, για την εταιρεία μέσα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον. Με αιχμή του δόρατος την τεχνολογική ευελιξία και την εστίαση στην ηλεκτροκίνηση, η BMW στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και την παγκόσμια ανθεκτικότητα.
Ο Zipse επεσήμανε την ανθεκτικότητα της BMW το 2024, παρά τις προκλήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και τη μειωμένη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα σε ορισμένες αγορές. Με 2,45 εκατομμύρια πωλήσεις και EBT περιθώριο 7,7%, ο Όμιλος πέτυχε τους νέους του στόχους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων (BEV), με άνοδο 30% παγκοσμίως και 60% στην Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr