Δύο 19χρονοι πετροβόλησαν τις πρώτες πρωινές ώρες αστυνομικούς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (στη συμβολή των οδών Αγίου Δημητρίου και Γούναρη) χωρίς όμως να τραυματιστεί κανείς ή να προκληθούν ζημιές. Όπως ανακοινώθηκε από τις αστυνομικές αρχές, ακολούθησαν αναζητήσεις κατά τις οποίες εντοπίστηκαν άμεσα και συνελήφθησαν οι δύο νεαροί από δικυκλιστές αστυνομικούς ομάδας ΔΙΑΣ.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...