Τη ζωή του έχασε από την πανδημία του κορονοϊού, ένας άνδρας το Κιργιστάν, όντας το πρώτο θύμα στη χώρα.
Πρόκειται, σύμφωνα με το Reuters, για 61χρονο, ο οποίος έπασχε και από άλλα σοβαρά νοσήματα.
Ο άτυχος άνδρας νοσηλευόταν στην επαρχία Osh.
Τη ζωή του έχασε από την πανδημία του κορονοϊού, ένας άνδρας το Κιργιστάν, όντας το πρώτο θύμα στη χώρα.
Πρόκειται, σύμφωνα με το Reuters, για 61χρονο, ο οποίος έπασχε και από άλλα σοβαρά νοσήματα.
Ο άτυχος άνδρας νοσηλευόταν στην επαρχία Osh.
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...