Πτώση σημείωσαν οι εκπομπές CO2 των αυτοκίνητων στην Ευρώπη, κατά 1,2% το 2016, ενώ το 2017 οι τάσεις της αγοράς ενδέχεται να δημιουργήσουν πρόσθετες προκλήσεις.
Τα στοιχεία αυτά δημοσίευσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος, χωρίς να συμπεριλάβει στην ανακοίνωσή του τα στοιχεία της απότομης πτώσης των πωλήσεων στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα και την αντικατάστασή τους με μικρούς βενζινοκινητήρες.
Πέρσι, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, το μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκινητήρων μειώθηκε από 50,2% σε 45,7% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με την αγορά των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να ανεβαίνει συνεχώς.
«Οι υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής των εκπομπών ρύπων πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτή η στροφή προς τους βενζινοκινητήρες με υψηλότερες τιμές εκπομπών CO2 θα δημιουργήσει πρόσθετες προκλήσεις για την επίτευξη των μελλοντικών στόχων μείωσης του CO2», δήλωσε ο γενικός γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Έρικ Τζόναρτ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με εναλλακτικό τρόπο αποτελούν το 5,6% της αγοράς, ενώ τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιστοιχούν στο 1,4% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλούνται σε ολόκληρη την Ευρώπη στο πρώτο εννεάμηνο του 2017.