Οικονομία

Πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Μάρτιο


Κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων κατεγράφη στην Ελλάδα, τον Μάρτιο, στην ελληνική αγορά, καθώς οι αγορές νέων ΙΧ μειώθηκαν κατά 13,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2018.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν, οι έμποροι αυτοκινήτων τονίζουν ότι η πτώση των πωλήσεων οφείλεται στον Μάρτιο και τις τρεις εργάσιμες ημέρες που ήταν αργία και στην περίοδο που θα εορταστεί το Πάσχα.

Παράλληλα, θεωρούν ότι οι αργίες και οι απουσία των υποψήφιων αγοραστών από τα μεγάλα αστικά κέντρα μείωσε την ροή προς τα καταστήματα και περιόρισε τις παραγγελίες των καινούργιων αυτοκινήτων.

Όπως τονίζεται στα στοιχεία, οι παραγγελίες των αυτοκινήτων που προορίζονται για τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων γιατί φέτος θα γιορτάσουμε το Πάσχα πιο αργά από πέρσι, ενώ επισημαίνεται ότι τον Απρίλιο θα αυξηθεί το ρεύμα των πωλήσεων και πως θα υπάρξει καλύτερη εικόνα στην αγορά.

Εν συνεχεία, σημειώνεται πως η Fiat είχε την καλύτερη επίδοση τον Μάρτιο, καθώς πούλησε 972 αυτοκίνητα. Δεύτερη η Peugeot με 923 πωλήσεις και τρίτη η VW 869 αυτοκίνητα. Αύξηση των πωλήσεων σημείωσαν οι μάρκες: Citroen 22,2%, Volvo 14,4%, Audi 6,3%, Mini 14%, Land Rover 25%, Honda 30,2% και Mitsubishi 126,7%.

Κλείνοντας, η έρευνα υπογραμμίζει ότι οι περισσότερες μάρκες που δραστηριοποιούνται στην ελληνικά αγορά κατέγραψαν μείωση των πωλήσεων τον Μάρτιο: Fiat 0,7%, Peugeot 17,1%, VW 7,7%, Toyota 27,7%, Nissan 41,0%, Suzuki 12,0%, Opel 5%, Hyundai 21,7%, Ford 31,2%, BMW 9,8%, Skoda 33,5%, Mercedes 16%, Renault 43,4%, Seat 8,9%, Kia 29,8%, Dacia 26,7%, Jeep 44,6%, Alfa Romeo 39,5%, Smart 62,3%, Jaguar 55,6%, Porsche 66,7%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις