Αύξηση των προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών, αλλά μειωμένες πωλήσεις ανακοίνωσε η Remy Cointreau για το πρώτο τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις της για το σύνολο της χρήσης.
Η πωλήσεις της εταιρίας που παραγεί το κονιάκ Remy Martin και το λικέρ Cointreau υποχώρησαν κατά 2,1% για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, σε 218,6 εκατ. ευρώ.
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 19% σε 178,4 εκατ. ευρώ.
Πολύ καλά πήγε το τρίμηνο στην περιοχή της Αμερικής για μία ακόμη φορά, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των πωλήσεων κονιάκ, ενώ η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν πιο αδύναμες, με τη ζήτηση να κυριαρχείται από τις αναδυόμενες αγορές.
Για την τρέχουσα χρήση η εταιρία αναμένει ανάπτυξη των προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών, εξαιρουμένης της επίδρασης των διακυμάνσεων συναλλαγματικών ισοτιμιών και συγχωνεύσεων και εξαγορών.