Η Jaguar αποκάλυψε την ανανεωμένη ταυτότητα της επωνυμίας της, σηματοδοτώντας την αρχή της εποχής της, μόνο για EV. Η βρετανική μάρκα, έδειξε το κομψό νέο της λογότυπο, ενόψει της αποκάλυψης στις 3 Δεκεμβρίου του Jaguar Design Vision Concept, του προπομπού, ενός πολυτελούς ηλεκτρικού σεντάν παραγωγής, που θα ακολουθήσει το 2025.
Η εταιρεία βασίζεται στη φιλοσοφία του ιδρυτή της, Sir William Lyons, ο οποίος δήλωσε περήφανα: «Μια Jaguar πρέπει να είναι ένα αντίγραφο του τίποτα». Η αναβαθμισμένη σχεδιαστική γλώσσα καθώς και τα γραφικά, στοχεύουν να δηλώσουν τη μεταμόρφωση της εταιρείας, τόσο στιλιστικά όσο και ως προς τη φιλοδοξία της, να διεκδικήσει ξανά τη θέση της στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr