Το 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους ανακοινώνει σήμερα η Ryanair. Υπήρξε μόνο 1 παράπονο σύμφωνα με τα στατιστικά για 1.300 επιβάτες. Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες, ενώ πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.
ΕΥΖην
Από κατοικίδιο, οικογένεια: Η επιστήμη για τη μεταμορφωτική σχέση ανθρώπων και σκύλων
Οι σκύλοι, αυτοί οι πιστοί σύντροφοι, έχουν πλέον ξεπεράσει τον ρόλο του «κατοικιδίου». Έχουν γίνει φίλοι, μέλη της οικογένειας, φύλακες και για κάποιους ακόμα και αγαπημένα «παιδι ...