Πολιτική

Σ' εξέλιξη η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2016


Σε εξέλιξη βρίσκεται η υποβολή υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2016, που απονέμονται φέτος για έβδομη συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Η καταληκτική ημερομηνία για τη δήλωση συμμετοχής είναι η Πέμπτη 17 Νοεμβρίου. Οι  ενδιαφερόμενες εταιρείες μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις υποψηφιότητές τους στο  www.csawards.gr , συμπληρώνοντας το σχετικό ερωτηματολόγιο. 

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελούν τον πλέον καταξιωμένο θεσμό της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. 

Οι επιχειρήσεις διαγωνίζονται σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται στο πλαίσιο μιας διεθνώς αποδεκτής και αντικειμενικής διαδικασίας, την οποία έχει υιοθετήσει το ΕΙΕΠ στο πλαίσιο της συνεργασίας του με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού.

Η Τελετή Απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. 

Λίγα λόγια για το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών:

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός  οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 100 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.

Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Είναι απαραίτητο ολόκληρη η επιχειρηματική κοινότητα αλλά και οι κρατικοί φορείς στην Ελλάδα να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στα θέματα που αφορούν στη σχέση με τον πελάτη.

Κρίσιμο ακόμη είναι να προωθήσουμε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον "εξυπηρετούμενο" πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις