Η Sato ανακοινώνει πως για την περίοδο 01/01/2016 έως 30/06/2016 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €5.009 χιλ. έναντι €3.472 χιλ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση κατά €1.536 χιλ. ή 44,22%. Πιο συγκεκριμένα το brand ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 59,50%. Για το brand Sato ΣΑΤΟΚ 0,00% και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 23,70%. Τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε €1.654 χιλ. έναντι €.955 χιλ. με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 33% έναντι 27% το προηγούμενο έτος. Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά €1.817 χιλ. ή κατά 57,5% και ανήλθαν σε €2.459 χιλ. έναντι €4.276 χιλ. το αντίστοιχο διάστημα 2015. Ο όμιλος σημείωσε ζημίες μετά φόρων €-1.233 χιλ. έναντι ζημιών €-2.434 χιλ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2015. Ο δείκτης EBITDA για το Α΄ εξάμηνο 2016 ανήλθε σε €-203χιλ. έναντι €-2.195 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2015. Ο όμιλος συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης λειτουργίας της έχοντας υλοποιήσει τις κάτωθι ενέργειες. Η Sato ΣΑΤΟΚ 0,00% στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του δικτύου εγκαινίασε στα τέλη Απριλίου 2016 το νέο κατάστημα ENTOS και Sato ΣΑΤΟΚ 0,00% Θεσσαλονίκης , με την μέθοδο franchise. H συγκεκριμένη ενέργεια θα βελτιώσει τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη.
Τουρισμός
"Αργό ταξίδι": Η νέα τάση διακοπών του 2025
Ζώντας μία καθημερινότητα ασταμάτητης κίνησης και βοής, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν πλέον να "φρενάρουν" τον ρυθμό των διακοπών τους. Οι μέρες με φορτωμένα προγράμματα ...