Λίγο ή πολύ, όλοι έχουμε (ή είχαμε) ένα “Γίγαντα” στη ζωή μας. Κάποιος που μας “άνοιξε” το δρόμο όταν εμείς δεν είχαμε αυτή τη δυνατότητα. Κάποιος που μας ενθάρρυνε, μας ενέπνευσε και μας προκάλεσε να ανεβάσουμε ακόμα ψηλότερα τον πήχη. Και με αφετηρία το παράδειγμά αυτών των “Γιγάντων”, πολλοί από εμάς καταφέραμε να δούμε και να βρούμε το “δρόμο” μας, όπου πάνω στους ώμους τους “κτίζουμε” πλέον έναν “ΤΙΤΑΝΑ”.
Κάπως έτσι, η Nissan λανσάρει στις ΗΠΑ τη νέα γενιά του Nissan Titan XD full-size pickup, με ένα συναρπαστικό σποτ 90 δευτερολέπτων, που προβλήθηκε για πρώτη φορά στα playoffs του Αμερικανικού Κολεγιακού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου.
Μέσα από συγκινητικά στιγμιότυπα, η Nissan “αναγνωρίζει” τα Chevrolet, Ford και Dodge, ως pickups που έχουν εδραιωθεί στην αγορά των ΗΠΑ εδώ και δεκαετίες. Όμως με τον ερχομό του νέου full-size pickup "Every Duty™" Nissan Titan XD, το ταμπού “σπάει” με έναν τρόπο ξεκάθαρο που φαίνεται και στο εν λόγω σποτ.

Επιχειρήσεις
Δυτικά brands στην Κίνα: Πώς «σπάνε τον κώδικα» του Κινέζου καταναλωτή
Παρά την οικονομική επιβράδυνση της Κίνας, αμερικανικά και ευρωπαϊκά brands επενδύουν ξανά στη μεγαλύτερη αγορά καταναλωτών του πλανήτη, υιοθετώντας τοπικές στρατηγικές, συνεργασίε ...