Την 43η θέση ανάμεσα σε 500 επωνυμίες εταιρειών έλαβε η Allianz παγκοσμίως για το 2016 (44η το 2015). Συγκεκριμένα η αξία της επωνυμίας της Allianz ανήλθε στα 18,6 δισ. ευρώ το 2016 από 17,2 δισ. ευρώ το 2015καταγράφοντας αύξηση 8,1%.
Πρόκειται για την μοναδική ασφαλιστική που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 50 μπράντες του κόσμου με την μεγαλύτερη αξία το 2016.
Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management at Allianz, εξηγεί ότι το αποτέλεσμα οφείλεται στην ξεκάθαρη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, στις υπηρεσίες που παρέχει προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, και στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.
Οικονομία
Στη μάχη για το διεθνές τεχνολογικό ταλέντο η Κίνα, λανσάρει νέα "K-visa"
Στη διεθνή «μάχη» προσέλκυσης εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικούεισέρχεται δυναμικά η Κίνα, λανσάροντας τη νέα K-visa, ένα καθεστώς εισόδου που στοχεύει σε επιστήμονες και επαγγελ ...