Την 43η θέση ανάμεσα σε 500 επωνυμίες εταιρειών έλαβε η Allianz παγκοσμίως για το 2016 (44η το 2015). Συγκεκριμένα η αξία της επωνυμίας της Allianz ανήλθε στα 18,6 δισ. ευρώ το 2016 από 17,2 δισ. ευρώ το 2015καταγράφοντας αύξηση 8,1%.
Πρόκειται για την μοναδική ασφαλιστική που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 50 μπράντες του κόσμου με την μεγαλύτερη αξία το 2016.
Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management at Allianz, εξηγεί ότι το αποτέλεσμα οφείλεται στην ξεκάθαρη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, στις υπηρεσίες που παρέχει προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, και στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.
Υγεία
Ιατρική Σχολή Χάρβαρντ: Ρινικό σπρέι προλαμβάνει τον Covid, τη γρίπη, ίσως και το κοινό κρυολόγημα
Μπροστά σε μια μεγάλη ανακάλυψη για την πρόληψη των αναπνευστικών λοιμώξεων, όπως ο COVID-19, η γρίπη, ίσως ακόμη και το κοινό κρυολόγημα βρίσκονται ερευνητές από την Ιατρική Σχολή ...