Πτώση στο -0,1% σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής δαπάνης στη Γαλλία, σε μηνιαία βάση, τον Απρίλιο , όταν τον προηγούμενο μήνα, Μάρτιο, είχε διαμορφωθεί στο +1,1%.
Η γαλλική στατιστική υπηρεσία προχώρησε σε επί τα χείρω αναθεώρηση των στοιχείων για το πρώτο τρίμηνο του 2016, σημειώνοντας ότι η αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης διαμορφώθηκε σε +1,4% από +1,7%


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...