Ανοιχτή σε συνεργασίες με ιδιώτες για τον λιγνίτη εμφανίζεται η ΔΕΗ, όπως δήλωσε σήμερα στο περιθώριο του Athens Energy Forum ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Μανώλης Παναγιωτάκης. Η επιχείρηση είναι διατεθειμένη να συζητήσει για συνεργασίες μέσω κοινοπραξιών για τις μονάδες Μελίτη 1,2 και Αμύνταιο, εφόσον γίνει μία αποτίμηση, ενώ όπως διευκρίνισε, ο ιδιώτης θα μπορούσε να εισφέρει στο σχήματα χρήματα είτε για την επένδυση της κατασκευής της μονάδας (Μελίτη 2) ή για την επένδυση εκσυγχρονισμού (Αμύνταιο).Βέβαια, ο κ. Παναγιωτάκης διευκρίνισε ότι είναι πιθανόν η ΔΕΗ να συμμετέχει με μειοψηφικό ποσοστό, ενώ δεν θα εισφερθούν υδροηλεκτρικές μονάδες ή μονάδες φυσικού αερίου.
Στα κοινοπρακτικά σχήματα η ΔΕΗ θα συμμετέχει πιθανώς με μειοψηφικό ποσοστό, ενώ δεν πρόκειται να προσφερθούν υδροηλεκτρικές μονάδες ή μονάδες αερίου. Ο επενδυτής δεν είναι υποχρεωτικό να είναι ενεργειακή εταιρεία, αρκεί να είναι αξιόπιστος, ενώ σύμφωνα με τον καταρχήν σχεδιασμό, τα ποσοστά συμμετοχής του κάθε φορέα θα προσδιοριστούν με αποτίμηση από ανεξάρτητο εκτιμητή.
Να θυμίσουμε οι μονάδες Μελίτη και Αμύνταιο αποτελούσαν μέρος του λεγόμενου σχεδίου “μικρής ΔΕΗ”, της πρότασης δηλαδή που είχε προωθήσει η προηγούμενη κυβέρνηση και ακύρωσε η κυβέρνηση Τσίπρα.
TECHin
Κινέζικα AI μοντέλα εφάμιλλα των OpenAI και Anthropic... σε κλάσμα του κόστους!
Τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα πρόκλησηαντιμετωπίζουν οι αμερικανικοί γίγαντες της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς μια νέα γενιά κινεζικών μοντέλων AI πλησιάζει πάρα πολύ τις επιδόσεις των ...