Ο Έλον Μασκ, ο Τζιμ Ράτκλιφ και ο Κάρλος Ταβάρες, μπορεί να προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους, αλλά τον τελευταίο καιρό, μοιράζονται κάτι κοινό: όλοι τους φαίνεται να έχουν χάσει τον έλεγχο των αυτοκινητοβιομηχανιών τους και τα αποτελέσματα είναι οδυνηρά.
Ο Κάρλος Ταβάρες, πρώην διευθύνων σύμβουλος του κολοσσού Stellantis, είδε την καριέρα του να τερματίζεται αιφνιδιαστικά. Παρά τον εντυπωσιακό του ετήσιο μισθό των 40 εκατομμυρίων ευρώ, η αποχώρησή του συνοδεύτηκε από ένα «χρυσό αλεξίπτωτο» σχεδόν 100 εκατομμυρίων, προκαλώντας αντιδράσεις. Όμως άφησε πίσω του μια αυτοκρατορία σε κρίση. Η Vauxhall/Opel, κάποτε σταθερά δεύτερη σε πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, σημείωσε πτώση άνω του 21% σε ετήσια βάση, εγκαταλείποντας ακόμη και την πρώτη δεκάδα. Η στρατηγική με τις υπερτιμημένες εκδόσεις των Corsa και οι βιαστικές εκπτώσεις έπληξαν σοβαρά την εικόνα της.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr