Μια ιδιαίτερης σημασίας συνάντηση, την πρώτη τετραμερή, είχαν σήμερα οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Κροατίας, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Διαβαλκανικής Συνεργασίας (South East European Cooperation Process - SEECP) που πραγματοποιείται στη Σόφια.
Οι υπουργοί Εξωτερικών των τεσσάρων κρατών- μελών της ΕΕ συμφώνησαν να προχωρήσουν σε τακτικές άτυπες συναντήσεις με επίκεντρο θέματα κοινού ενδιαφέροντος και σκοπό να συνεισφέρουν στις ευρωπαϊκές πολιτικές.
Διεθνή
Φυτοφάρμακα στα τρόφιμα: «Ημίμετρα το σχέδιο Τραμπ» λένε οι σύμμαχοι του Κένεντι
Προσπαθώντας να κατευνάσει τις έντονες επικρίσεις που δέχεται από υποστηρικτές του υπουργού Υγείας Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ, ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε εκτελεστι ...