Στην ανερχόμενη αλλά συνάμα ανταγωνιστική αγορά του online business, δεν είναι λίγοι πλέον αυτοί που επιλέγουν το customer experience ως βασικό κομμάτι της στρατηγικής τους. Σε αυτήν την προσπάθεια, το e-satisfaction έχει αποδειχθεί, μόλις σε λίγο διάστημα, μια έγκυρη και δημοφιλής λύση. Οι 100 και πλέον e-επιχειρήσεις που ήδη το χρησιμοποιούν, μετρούν συστηματικά την ικανοποίηση των πελατών τους και κάνουν άμεσες και στοχευμένες ενέργειες αξιοποιώντας αυτό το feedback, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη ή ακόμα και ανακτώντας πελάτες που θα έχαναν για πάντα.
Ανάμεσα στις περισσότερες από 100 e-επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το e-satisfaction βρίσκονται μερικές από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο ελληνικό Internet, όπως είναι οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Praktiker Hellas,You.gr, cosmossport.gr, Ψυχογιός και πολλές ακόμα. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το e-satisfaction όχι μόνο κατάφεραν να ακούσουν τη φωνή του καταναλωτή και να καταγράψουν τις ανάγκες του, αλλά εμπράκτως:
• Διαμόρφωσαν στρατηγικές επανάκτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων (customer recovery & complaint handling) μέσω των οποίων εντόπισαν άμεσα παράπονα καταναλωτών, ώστε να τα διαχειριστούν άμεσα
• Συγκέντρωσαν και αξιοποίησαν τα θετικά σχόλια των πελατών τους, κερδίζοντας περισσότερες θετικές αξιολογήσεις σε ιστοτόπους αξιολόγησης (review websites) ή ακόμα και δημοσιεύοντας αυτά τα σχόλια για να ακουστούν δυνατά οι φωνές των ικανοποιημένων πελατών τους.
• Επεξεργάστηκαν τα σχόλια των πελατών τους για να εντοπίσουν σημεία βελτίωσης και να κάνουν επενδύσεις με βάση τις ανάγκες που έχουν οι πελάτες τους
Η αξία του Customer Experience πλέον έχει αναγνωριστεί και χαράσσεται ουσιαστικά από αρκετές επιχειρήσεις μια δυνατή online CRM στρατηγική, που είναι απαραίτητη στο ανταγωνιστικό χώρο του e-business. Στον ίδιο δρόμο, το e-satisfaction διαρκώς προτείνει νέους τρόπους και εργαλεία με τα οποία καθιστά το e-Business ακόμη πιο πελατοκεντρικό.
Το e-satisfaction είναι η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία της διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers, ξεκινώντας από την περιήγηση σε μία e-επιχείρηση, συνεχίζοντας στην ολοκλήρωση της παραγγελίας και καταλήγοντας στην παράδοση των προϊόντων. Καθ' όλη τη διάρκεια της αγοραστικής αυτής διαδικασίας, η πλατφόρμα του e-satisfaction καταγράφει τη γνώμη και την ικανοποίηση των καταναλωτών, την οποία παρακολουθούν και αξιοποιούν οι επιχειρήσεις αυτές.
ΕΥΖην
Κομποστοποίηση στην κουζίνα: Μετατρέπουμε τα υπολείμματα τροφίμων σε "χρυσό" για τα φυτά μας
Πάνω από το 30% όλων των τροφίμων καταλήγει στα σκουπίδιαστον "ανεπτυγμένο" κόσμο, συμβάλλοντας σε μια τεράστια ποσότητα απορριμμάτων στις χωματερές. Όταν τα οργανικά υλικά αποσυντ ...