Για 3η συνεχή χρονιά, το Marketing Week διοργανώνει το μεγαλύτερο Πανόραμα δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Με στόχο τη «γεφύρωση» του χάσματος μεταξύ θεωρίας και πράξης στον τομέα της ΕΚΕ, η διοργάνωση συγκεντρώνει την παρουσίαση του μεγαλύτερου αριθμού προγραμμάτων ΕΚΕ, με τις εταιρείες να εξηγούν τη στρατηγική και φιλοσοφία πίσω από αυτά. Η σημαντική επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων, με τη συμμετοχή 40 και πλέον επιχειρήσεων σε κάθε διοργάνωση και με ουσιαστικό περιεχόμενο για την εξέλιξη της ΕΚΕ στην ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει τη σημασία της επιστροφής του συνεδρίου «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη, ΙΙΙ», στις 30 Μαρτίου 2016.

Νέο Επιχειρείν
Από παιδική εμμονή σε παγκόσμιο brand - Το φαινόμενο Labubu και η "ντοπαμινική" οικονομία
Παρά τις πρόσφατες εκκλήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για αυστηρότερο έλεγχο στις λεγόμενες «τυφλές κάρτες» και τα κουτιά-έκπληξη, η Pop Mart, εταιρεία πίσω από τις διάσημες φιγούρ ...