Ένας υπερτυχερός από την Θεσσαλονίκη κέρδισε περισσότερα από 1,5 εκατ ευρώ στο ΛΟΤΤΟ, μετά από 22 συνεχόμενα τζακ-ποτ που εκτίναξαν το ποσό για το νικητή.
Το τυχερό δελτίο παίχτηκε σε πρακτορείο επί της οδού Τσιμισκή και είχε αξία τρία ευρώ.
Ένας υπερτυχερός από την Θεσσαλονίκη κέρδισε περισσότερα από 1,5 εκατ ευρώ στο ΛΟΤΤΟ, μετά από 22 συνεχόμενα τζακ-ποτ που εκτίναξαν το ποσό για το νικητή.
Το τυχερό δελτίο παίχτηκε σε πρακτορείο επί της οδού Τσιμισκή και είχε αξία τρία ευρώ.
Αν είστε γυναίκα άνω των 45 ετών, το πιθανότερο είναι ότι τα social media σας «βομβαρδίζουν» με δεκάδες προτάσεις για την ιδανική άσκηση στην εμμηνόπαυση. Προπονήσεις ειδικά σχεδια ...