Media

YouTube - ΗΠΑ: Στην κορυφή του τηλεοπτικού περιεχομένου, χάρη στους θεατές άνω των 50 ετών


Εκθρόνισε τη Disney για δεύτερη φορά

Το YouTube κατέγραψε τον περισσότερο τηλεοπτικό χρόνο από κάθε άλλο πάροχο μέσων στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, με την κορυφαία αυτή θέση να οφείλεται εν μέρει σε θεατές άνω των 50 ετών.

Η πλατφόρμα αντιστοιχούσε στο 11,6% της συνολικής τηλεοπτικής χρήσης στη χώρα, σύμφωνα με την κατάταξη της Nielsen για την περίοδο του Φεβρουαρίου (27 Ιανουαρίου - 23 Φεβρουαρίου). Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγράψει ποτέ το YouTube και τη δεύτερη φορά που βρίσκεται στην κορυφή των διανομέων τηλεοπτικού περιεχομένου, μετά τον Ιούλιο του 2024.

Το YouTube βελτιώθηκε από το 10,8% που είχε τον Ιανουάριο και ξεπέρασε τη Disney (10%), κατακτώντας την πρώτη θέση.

Η Nielsen σημειώνει ότι η άνοδος αυτή οφείλεται εν μέρει σε μια κάπως απροσδόκητη πηγή: τους θεατές άνω των 50 ετών, οι οποίοι αντιπροσώπευσαν περίπου το 36% του συνολικού χρόνου παρακολούθησης του YouTube σε τηλεοπτικές οθόνες — περισσότερο από το συνδυασμένο 28% που αντιστοιχεί στους εφήβους και στους ενήλικες 18-34 ετών.

Η κατάταξη της Nielsen αφορά αποκλειστικά την τηλεοπτική χρήση, χωρίς να περιλαμβάνει προβολές από υπολογιστές ή κινητές συσκευές, γεγονός που σημαίνει ότι τα δημογραφικά δεδομένα ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν πλήρως τη συνολική χρήση του YouTube σε όλες τις συσκευές.

Την τρίτη θέση κατέκτησε τον Φεβρουάριο το Fox — η υψηλότερη κατάταξή του μέχρι σήμερα — χάρη κυρίως στο ρεκόρ τηλεθέασης του Super Bowl. Το Fox αντιστοιχούσε στο 8,3% της τηλεοπτικής χρήσης στις ΗΠΑ, ξεπερνώντας οριακά το Netflix και την Paramount, που είχαν από 8,2% και παρουσίασαν ελαφρά πτώση σε σχέση με τον Ιανουάριο.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα